أبطال العرب
شكلك كده يا بطل بتلف و تدور فى المنتدى من غير متسجل....
يلا زى الشاطر كده دوس كليكة صغيرة على كلمة تسجيل وسجل معانا يا جميل
عشان تبقى بطل من ابطال العرب
يلا يا بطل يا هومام متكسلش
عشان تشاركنا ارائك و تفدنا و تستفيد


سأنصحك ولكني متاكد انك لن تأخذي بنصيحتي...!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

سأنصحك ولكني متاكد انك لن تأخذي بنصيحتي...!

مُساهمة من طرف ahmed ramzy في الأربعاء أبريل 22, 2009 10:35 pm

هذه نصيحتى لك

ركزي جيدا فى هذه القصه ولاتتسرعي فى حكمك على الاشخاص وتذكري جيدا انى نصحتك الا تتسرعي فى الحكم على الاشخاص


كانت الساعه قد بلغت السابعه صباحا وكان شادى مايزال نائما فنادته والدته قائله : استيقظ ياشادى يجب ان تذهب الى المدرسه ففتح شادى عينيه وقال : انا لا اريد ان اذهب الى المدرسه فهناك على الاقل عشرون تلميذا لا يحبوننى وعشرة مدرسين يكرهوننى ثم عاد للنوم مره اخرى وذهبت والدته الى المطبخ لأعداد الأفطار وبعد نصف ساعه لاحظت ان شادى لم يكن قد نهض من فراشه بعد فذهبت ونزعت الغطاء عنه وقالت له : استيقظ يابنى ستتأخر على المدرسه ويجب ان تذهب فى الوقت المحدد ورد شادى قائلا : يا امى لا اريد الذهاب الى المدرسه فهل يمكنك اعطائى سببا واحدا يجعلنى اذهب الى هناك اليوم ؟
فقالت له امه : سأعطيك سببين اولهما ان عمرك 45 سنه وثانيها انك ناظر المدرسه ,,,,,,,,


أرأيتي انك لم تأخذ بنصيحتى
شادى لم يكن تلميذا كما حكمت عليه




_________________
رجل يدرى ويدرى انه يدرى فهو عاقل اتبعوه
ورجل يدرى ولا يدرى انه يدرى فهو غافل ايقظوه
ورجل لا يدرى ويدرى انه لا يدرى فهو طالب علموه
ورجل لا يدرى ويدرى انه يدرى فهو احمق اجتنبوه

ahmed ramzy
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سأنصحك ولكني متاكد انك لن تأخذي بنصيحتي...!

مُساهمة من طرف اميرة الحب في الخميس أبريل 23, 2009 3:00 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
حلوه يا احمد انا كنت فاكره انه تلميذ فاشل بس هو فى ناظر اسمه شادى؟

اميرة الحب
بطل مبتدىء
بطل مبتدىء


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سأنصحك ولكني متاكد انك لن تأخذي بنصيحتي...!

مُساهمة من طرف Hero في الخميس أبريل 23, 2009 5:04 am

بقى ونبى فى ناظر امه هى اللى بتصحيه عشان يروح شغله
ده شكل واحد يبقى ناظر على طلاب بالالاف

_________________
من الافضل ان تكون غائبا حاضر على ان تكون حاضرا غائب

Hero
مدير ابطال العرب
مدير ابطال العرب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: سأنصحك ولكني متاكد انك لن تأخذي بنصيحتي...!

مُساهمة من طرف ahmed ramzy في الخميس أبريل 23, 2009 6:38 am

يا اميره هوه الناظر لازم يبقى ليه اسم معين

و انته يا hero ايه المشكله لما رجل والدته تصحيه الصبح هما العيال بس اللى فى حد بيصحيهم طب مهو الست بطصحى جوزها للشغل اعتبره مش متجوز وامه بتصحيه

ههههههههههههههههههههههههههه

وعلى العموم انا بشكركوا واحب اقولكوا ان الحكايه ما هى الا دعابه
بس وراهه حكمه صغيره وجميله وهى انك فى اى موضوع علشان تفهمه وتتعامل معاه صح لازم تعرفه من بدايته لنهايته

_________________
رجل يدرى ويدرى انه يدرى فهو عاقل اتبعوه
ورجل يدرى ولا يدرى انه يدرى فهو غافل ايقظوه
ورجل لا يدرى ويدرى انه لا يدرى فهو طالب علموه
ورجل لا يدرى ويدرى انه يدرى فهو احمق اجتنبوه

ahmed ramzy
مشرف المنتدى الاسلامى
مشرف المنتدى الاسلامى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى